ΤΗΛ.: +30 210 34 71 772

Email: info@repairecu.gr

DPF

ΚΟΝΤΕΡ-ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Εγγύηση Καλής Λειτουργίας

Για όλες τις εργασίες μας παρέχεται εγγύηση 6 μηνών καλής λειτουργίας.

 

Επιλέξτε Υπηρεσία

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ)
ΦΙΛΤΡΟΥ ΜΙΚΡΟΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ DPF

Το DPF (Diesel Particulate Filter το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου ή φίλτρο αιθάλης) όπως λέγεται αποτελείται από ένα κεραμικό συμπαγές στοιχείο κυψελοειδούς δομής με μικροσκοπικά μικρά κανάλια.

Το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου έχει ανάλογη λειτουργία με το φίλτρο αέρος. Το φίλτρο αέρος φιλτράρει τον ατμοσφαιρικό αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα και στην περίπτωση του φίλτρου σωματιδίων φιλτράρει τα καυσαέρια στην έξοδο του κινητήρα έτσι ώστε να μην επιτρέπει τα βλαβερά σωματίδια αιθάλης να εξέρχονται στην ατμόσφαιρα. Έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να πληρούν τα ευρωπαϊκά και ελληνικά πρότυπα εκπομπών ρύπων.

Τα σωματίδια αιθάλης συσσωρεύονται στα κανάλια του φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου και καίγονται κατά τακτά διαστήματα μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται ανάπλαση – αναγέννηση ή καθαρισμός. Η διαδικασία καθαρισμού DPF αποτρέπει την φραγή του DPF. Η υπερβολική αιθάλη στο φίλτρο μπορεί να προκαλέσει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και θραύση του φίλτρου κατά την ανανέωση – αναγέννηση ή τον καθαρισμό.

Αναγέννηση ανάπλαση ή καθαρισμός

Κατά την διάρκεια της αναγέννησης, ψεκάζεται επιπλέον καύσιμο μέσω πολλαπλών μετα-ψεκασμών για να αυξηθεί η θερμοκρασία των καυσαερίων. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, η θερμοκρασία του φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου αυξάνεται σε περίπου 630°C και η συσσωρευμένη αιθάλη οξειδώνεται ή καίγεται σε διοξείδιο άνθρακα (CO2) όπου και εξέρχεται σε μορφή λευκού καπνού.

Αυτό μπορεί ο οδηγός να το δει από τις υψηλές στροφές του και από τον λευκό ή καφέ καπνό από την εξάτμιση.

Το πρόβλημα είναι όταν πλέον το  Dpf (Diesel Particulate Filter το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου ή φίλτρο αιθάλης)  έχει γεμίσει με σκόνη αιθάλης και με την διαδικασία αναγέννησης – καθαρισμού δεν μπορεί να την αποβάλει και δεν ολοκληρώνει την διαδικασία καθαρισμού.

Η αντικατάσταση του Dpf ή η κατάργηση του είναι επιβεβλημένη και θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό γιατί

  • Με το βουλωμένο Dpf και τα εκπεμπόμενα καυσαέρια που δεν μπορούν να φύγουνε από την εξάτμιση έχουμε αυξανόμενη επιστροφή πίεσης με αποτέλεσμα να ραγίσει, ακόμα και να σπάσει το turbo.
  • Κατά την διάρκεια της αναγέννησης – καθαρισμού, ψεκάζεται επιπλέον καύσιμο στο Dpf και στην περίπτωση που είναι βουλωμένο και δεν καίγονται τα πετρέλαια επιστρέφουν πίσω στον κινητήρα, συσσωρεύονται στο κάρτερ, ανεβαίνει η στάθμη των λαδιών, αυξάνεται η πίεση του λαδιού και δεν λιπαίνεται σωστά ο κινητήρας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καταστροφή του κινητήρα.
  • Άλλος ένας λόγος που θα πρέπει να αντικατασταθεί ή να καταργηθεί το Dpf είναι ότι κατά την διαδικασία αναγέννησης – καθαρισμού στο βουλωμένο φίλτρο ψεκάζονται πετρέλαια, το φίλτρο υπερθερμαίνεται με σοβαρή πιθανότητα φωτιάς με ανεξέλεγκτες συνέπιες.

H RepairEcu σας δίνει την δυνατότητα να μην χρειαστεί να αντικαταστήσετε το Dpf (Diesel Particulate Filter το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου ή φίλτρο αιθάλης), μειώνοντας έτσι σημαντικά το κόστος τις επισκευής.

Αλλά μετά την επίσκεψη σας στο συνεργείο για την διάνοιξη του φίλτρου το ειδικευμένο μας προσωπικό της RepairEcu με την άρτια υλικοτεχνική υποδομή του έχει την δυνατότητα να  προγραμματίζει τον εγκέφαλο κινητήρα αυθημερόν με μικρό κόστος για την κατάργηση του Dpf και όλης της διαδικασίας καθαρισμού του φίλτρου.

Η πολυετής εμπειρία, η εξειδίκευση του προσωπικού μας σε συνδυασμό με την συνεχή εκπαίδευση και την χρήση εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας που φροντίζουμε να αναβαθμίζεται συνεχώς κάνει την RepairEcu να μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα και στα ποιο δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζετε με εγγυημένες λύσεις στις καλύτερες τιμές τις αγοράς.